donderdag 29 juli 2010

Er wordt aan me gedacht :-)

Gisteren twee tekenen dat mijn lijstje toch ook bij anderen leeft.
Eerst zat er gistermiddag een gratis Beau Monde in mijn brievenbus. Een tijdje geleden schreef ik daar al over. Collega D. heeft me 3 gratis Beau Mondes cadeau gedaan. Gisteren dus de eerste in mijn brievenbus. En hoewel ik niet zo van de glitter en glamour ben is het toch best een aardig tijdschrift om te lezen. En de volgende keer zal er zelfs een complete bijlage over musical bij zitten! Wauw.
Bij deze dus nogmaals: D. bedankt!


Dan gisteravond een mailtje. Van J en B. In het mailtje een link naar de website van 'The voice of Holland'. Of dit niets was voor mijn auditie op mijn lijstje. Tja...
Zingen is nou niet direct mijn grootste talent. Anderzijds, het is een auditie via de computer/webcam, dus heel erg kan het nooit worden. Bovendien kun je eerst heel vaak oefenen voordat je 'voor het echie' gaat.
Uiteindelijk komt je auditie wel op het internet, of hij nou goed of slecht was. Mmm, daar moet ik dus nog even over denken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten