maandag 19 juli 2010

Gewoonte


Jakkes, wat is dat lastig.
Ik dacht gisteravond dat zo'n tv-loos weekje makkelijk zou worden. Niets blijkt minder waar...
Ergens had ik blijkbaar toch wel al een klein beetje het gevoel dat ik 'uit gewoonte' de tv aan zou willen zetten, en daarom had ik gisteravond al de afstandsbediening in een kastje gelegd. Maar goed ook!
Tussen de middag kwam ik even thuis om te lunchen en wat was het eerste dat ik deed? Juist ja, naar de tv lopen om die aan te zetten.
Kom ik vanavond na het werk thuis en wat doe ik weer? Naar de tv lopen!
Bah, ben ik dan zo verslaafd aan de tv?
Na het eten heb ik vanavond nog wat papierwerk uit de kelder opgeruimd en mijn bureau op de studeerkamer geordend. Daar kom je dan dus aan toe als je geen televisie kijkt.
Nu maar hopen dat die 'gewoonte' er na deze week uit is. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten