zondag 18 juli 2010

Op de valreep

De tijd vliegt en van mijn lijst kan ik maar steeds niets schrappen.
Daarom heb ik zojuist, op de valreep voordat de nieuwe week begint, besloten om komende week de hele week geen tv te kijken! Uitdaging nummer 05.
Daarbij ontdekte ik zojuist onderstaand artikel. En met die 'laatste loodjes' op het werk en een hoofd als een zeef blijkt dat dus ook nog eens een heel goed plan te zijn!
Ik hou jullie op de hoogte!


"Beter geheugen door minder tv en vis.

Wie zijn geheugen snel wil verbeteren, hoeft niets ingewikkelds te doen. Minder of geen televisie kijken, meer vis eten, kruiswoordraadsels maken en minder alcohol drinken helpt een heleboel, ontdekten Australische wetenschappers."

3 opmerkingen:

  1. Hee Henny,

    Veel succes met de laatste loodjes. Als je je verveelt omdat je geen tv kijkt mag je altijd bellen. Ik onderbreek er wel mijn tv-kijk-avondje voor.

    groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Kristel,

    Dankjewel! Ik weet je te vinden...
    Jij ook succes met de laatste loodjes.

    Kus Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha

    Knap als je t volhoudt. Ik zou t erg moeilijk vinden. Succes ermee en ook succes met de laatste lootjes.

    groetjes Ge

    BeantwoordenVerwijderen