donderdag 6 mei 2010

Update

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blogje plaatste. Hoogste tijd dus voor een update, hoewel er geen grote dingen te melden zijn.

Om te beginnen maar eens even een update over mijn nagels. De nagellak bij Douglas heb ik nooit meer opgehaald, maar groeien doen mijn nagels wel.
De laatste dag voor de vakantie heeft collega D. mijn nagels nog wel gelakt op school, maar dat haalde ik er de volgende dag al weer af. Ik ben gewoon geen nagellakmeisje!
Dacht ik vanmorgen nog dat ik jullie moest zeggen dat jullie me maar op mijn woord moesten geloven wat mijn nagels betreft, vanmiddag heb ik een nieuwe fotocamera gekocht (een aquakleurige Canon Ixus 200 IS) en kan ik zometeen toch een fotootje maken van mijn mooie nagels.
Natuurlijk is daarmee de uitdaging van geen nagels bijten nog niet voorbij (laten we 4 april 2011 de balans maar eens opmaken...) maar het kost wel duidelijk veel minder moeite om geen nagels te bijten dan enkele weken geleden. Dat gaat dus goed!

Dan de rest van de lijst...dat schiet nog niet zo op.
Wel heb ik al een heleboel dingen in de voorbereidende sfeer gedaan, tot echte actie waarna ik kan afstrepen van de lijst is het echter nog niet gekomen.
Nog even geduld, het gaat echt lukken....

2 opmerkingen:

  1. Hoi Zussie,

    Mijn hussie zegt dat je een goede koop hebt gedaan met de camera! Hij heeft dit model nog nooit hoeven repareren.

    Groetjes en tot zondag.
    Marly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi zus,

    Fijn om te horen! Ik zal hem zondag wel meenemen, dan kan je hussie er even mee spelen :-)

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen