maandag 23 augustus 2010

Ik moet bekennen


Vandaag is het 23 augustus en dat betekent dat ik nog maar 7 dagen heb om mijn ABC van het eten af te ronden. Niet heel lang meer dus als je bedenkt dat ik nog maar tot de F gevorderd ben.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat deze activiteit me een beetje tegen begint te staan. Het duurt te lang of zoiets.
Daarom heb ik vandaag maar het besluit genomen het mezelf iets makkelijker te maken. Ik hoef niet persé meer de volgorde van het alfabet aan te houden (stond per slot van rekening ook nergens geschreven) en het mag ook gewoon makkelijk.
En echt waar, het voelt ineens een heel stuk makkelijker. Het is zelfs zo dat ik het meeste eten gewoon al in huis heb. Niks moeilijk zoeken in de winkel, maar kastje of koelkast open en eten maar :-)
Voor de G heb ik een heerlijke Galiameloen gegeten (zie foto) en nu zit ik zowaar aan de Wokkels!
Morgenavond staat er Noedels met Quornreepjes op het menu met daarbij een salade van Sla en Komkommer. En als toetje zelfgemaakte Jelly (uit een pakje, dat dan weer wel).
En zo begint het dan toch op te schieten en ga ik denk ik ook deze opdracht gewoon binnen de afgesproken tijd halen. Pffft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten