maandag 23 augustus 2010

Gratis tijdschriften, ik blijf me verwonderen

Ja echt, ik blijf me verwonderen over het feit dat de gratis tijdschriften zo makkelijk mijn huis binnenkomen.
Een voorbeeld daarvan is het volgende:
Vorige week was ik op bezoek in het ziekenhuis bij mijn pappie (die inmiddels weer thuis is gelukkig). De oude vrouw die bij hem op de kamer lag mocht die middag naar huis en na een gedag snuffelde ik even in de tijdschriften die ze had achtergelaten.
En tussen wat leesmapblaadjes die eigendom waren van het ziekenhuis lag ook nog een spiksplinternieuwe 'Libelle' met gratis puzzelboekje. Zomaar.
Dat dus fijn mee naar huis genomen.
Bleek er thuisgekomen ook nog de nieuwe BeauMonde bezorgd te zijn (van het gratis abonnementje dat ik van collega D. kreeg).
Dat bedoel ik dus. Hoe heb ik in het verleden ooit geld kunnen uitgeven aan iets wat zo makkelijk gratis binnenkomt. Snap jij het?


En oja, ik krijg van G. ook nog het magazine 'Reizen' waar hij met B. en S. in staat in de rubriek 'Vertrek/thuiskomst'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten