zondag 15 augustus 2010

Gratis tijdschrift, gratis vakantie :-)

"Beste Henny,

Onlangs heb je meegedaan aan de fotowedstrijd in het reismagazine daarbuiten van Stayokay. Je hebt de beste foto ingezonden en wint daarmee een prijswinnaarsarrangement voor vier personen. Gefeliciteerd!"

Dat stond er laatst ineens in mijn mailbox. Super toch?
Het tijdschrift 'daarbuiten' had ik gratis aangevraagd. Vervolgens deed ik dus mee aan de prijsvraag die er in stond en zie hier, een leuke prijs!
En ook het oktobernummer krijg ik nu gratis toegezonden omdat mijn winnende foto daarin geplaatst wordt. Leuk!

De winnende foto:

1 opmerking:

  1. ha

    Gefeliciteerd met je prijs. Weet je al wat je precies hebt gewonnen. Heb even heel je blog doorgelezen. Je hebt al aardig wat gedaan deze vakantie. Ik heb t tijdschrift reizen ook voor jou hier liggen. Had ik voor de vakantie al gehaald maar niet meer gelukt om bij jou af te leveren.

    groetjes ge

    BeantwoordenVerwijderen