donderdag 17 juni 2010

Da's lief

Toen ik vanmorgen na een bespreking op mijn werk weer terug op mijn kamer kwam, lag daar een heel lief cadeau van een collega.
Een gratis abonnement op drie nummers van het tijdschrift Beau Monde. Zomaar.
Ze had dat gekregen bij haar abonnement om door te geven en ze had daarbij aan mij gedacht. Bijzonder en vooral heel lief. Bedankt D.!

Vorige week kwamen er ook weer op 1 dag maar liefst drie tijdschriften in mijn brievenbus: de Flow (het laatste nummer van mijn mini-abonnement), een gratis Beau Monde en IS magazine.
Met in de horoscoop in de Beau Monde het volgende:
"De trage planeet Uranus gaat in uw sterrenbeeld lopen (dat duurt 7 jaar!)en begin juni voegt Jupiter zich daar ook voor een jaartje bij. Beide planeten betekenen vernieuwing en verandering. Dat wordt een opwindende tijd, waarin u zich gaat toeleggen op heel andere dingen dan tot nu toe. U kunt verwachten dat u daar ontzettend veel succes mee krijgt. The future is yours!"
En vervolgens in IS magazine een groot artikel over 'dolende dertigers' met een onderbuikgevoel van sluimerend idealisme.
Tijd om me eens te buigen over punt 29 van mijn lijst misschien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten